Goedkoper dat kan niet

Goedkoper dat kan niet

Goedkoper dat kan niet. Omdat we ons zorgen maken over ons spaargeld, kopen we vaak goedkope spullen; Dit is echter niet altijd het beste. Er zijn momenten waarop het zinvol is om een ​​hogere prijs te betalen.

We proberen altijd de beste prijzen te vinden of het aanbod dat de minste schade aan onze portemonnee toebrengt. Soms  is goedkoop echter duurkoop.

Kwaliteit opofferen om zo weinig mogelijk uit te geven is geen aanbevolen oplossing.

Je hebt vast wel eens de uitdrukking ‘goedkoop is duurkoop’ gehoord en je afgevraagd wat deze uitdrukking eigenlijk betekent.

Kort gezegd betekent dit dat goedkope of goedkope alternatieven voor sommige producten of diensten misschien besparingen opleveren, maar als we de totale investering of het rendement op de investering in ogenschouw nemen, is er geen sprake van dergelijke besparingen.

Voorbeelden om dit te illustreren gebeuren zowel in onze persoonlijke consumptie als in die van het bedrijf. Voorbeelden hiervan zijn producten van slechte kwaliteit. Producten die vaker moeten worden vervangen met de bijbehorende extra kosten en tijd, of producten met een zo lage efficiëntiecurve dat ze op de lange termijn duurder zijn voor de verbruiksartikelen die ze gebruiken.

De waarheid is dat het voldoende is om een ​​beetje aandacht aan ons dagelijks leven te besteden om te beseffen dat er talloze voorbeelden zijn die deze uitdrukking rechtvaardigen, zowel in ons dagelijks leven als op het werk.

Deze uitspraak legt de focus van de uitgaven op goede kwaliteit, waardoor het de moeite waard is om enige moeite te doen om te investeren in wat weinig kost. Vergeleken met het kopen van producten van lage kwaliteit die voortdurend moeten worden vernieuwd.

Als een gezin op de lange termijn wil sparen, is het beste wat ze kunnen doen proberen het geld dat ze hebben te besteden aan iets waar in de toekomst minder uitgaven voor nodig zullen zijn. Uiteraard altijd in de mate van de mogelijkheden van ieder gezin.

Als het verhogen van de woningefficiëntie door het verbeteren van de isolatie bijvoorbeeld onbetaalbaar is, kan het beter zijn om te beginnen met het kopen van betere deuren voor kamers met verwarming. De besparingen die door die eerste investering worden gegenereerd, kunnen worden gebruikt om de tweede te ondernemen en een positieve cirkel van besparingen te genereren die de gezinseconomie op de lange termijn helpt verbeteren.

We doen een dag boodschappen en hebben onze merkvoorkeuren, zoals waar we ons haar laten knippen. De koffie waar wij iets vrolijker van worden dan de rest. De diepvriespizza die het beste combineert met een filmavond. Hoewel klanten zich er niet van bewust zijn, hebben de meesten van ons merkvoorkeuren die ons aankoopproces beïnvloeden .

Wat is merkvoorkeur?

Merkvoorkeur ontstaat wanneer een klant een voorkeurs product identificeert en dat merk onderdeel maakt van zijn reguliere aankooproutine. Dit kan gebeuren nadat een consument andere producten heeft geprobeerd, bijvoorbeeld van een concurrent, maar uiteindelijk een dominant merk kiest. De redenen kunnen variëren van het product zelf tot de boodschap of zelfs de merkwaarden. Het doel van het creëren van een merkvoorkeur is het creëren van een directe relatie die loyale klanten genereert die uw merk als prioriteit hebben bij het nemen van de aankoopbeslissing.

 

Bovendien heeft een bekend merk, zodra de merkvoorkeur is vastgesteld, het potentieel om, simpel gezegd, reclame voor zichzelf te maken. Of het nu gaat om een ​​gedenkwaardig merkimago, een goede klantenservice-ervaring of een merknaam die opvalt in de hoofden van potentiële klanten, deze kleine dingen dragen bij aan de merkvoorkeur en helpen opkomende merken aan populariteit winnen.

In dit artikel “Goedkoper dat kan niet” wil ik het hebben over producten van gekende merken en die je toch aan een lage prijs kan kopen.

Door de verkoop op het internet zie je in het stadsbeeld meer en meer winkels in oppervlakte verkleinen of verdwijnen. Ze schakelen over op verkoop op het internet. Binnen 10 jaar zijn er bijna geen winkels meer.

Wat zich de laatste tijd ook voordoet dat winkels van gekende merken sluiten en zich gaan verenigen in één winkel, waar je artikelen uit de zelfde branche van verschillende merken op de zelfde plaats kan kopen.

Ook zie je dat consumenten rechtstreeks aan de fabrikant kunnen kopen aan lagere prijzen. Dat is pas interessant, het zelfde product zoals op grote websites maar aan een goedkope prijs.

In een markt met extreme concurrentie op de digitale markt en voortdurende evolutie zijn er voor de fabrikant meerdere opties verschenen. Nu kunnen ze de eindconsument rechtstreeks bereiken, zonder hun toevlucht te nemen tot tussenpersonen om hun producten te verkopen.

De traditionele omgeving voor fabrikanten bestaat uit contact met distributiebedrijven die hun producten aan de eindconsument verkopen. Er verandert echter iets. Bij verschillende bedrijven hebben ze ervoor gekozen om hun eigen online winkel te creëren om aan de eindklant te verkopen.

Op deze manier kunnen ze veel voordelen opleveren, aangezien de producten slechts één stap na de vervaardiging ervan kunnen leveren aan de klant.

Bovendien krijgen de klanten een 100% authentiek product van gegarandeerde kwaliteit tegen een lagere prijs, omdat veel kosten worden geëlimineerd als ze niet afhankelijk zijn van tussenpersonen, goedkoper dat kan niet.

Er zijn reeds verschillende bedrijven of bij gekende merken dat je rechtstreeks kan kopen aan lagere prijzen. Iedereen gaat toch steeds op zoek naar producten van goede kwaliteit aan de laagste prijs. Wat je nu kan besparen, kan je gebruiken voor iets anders.

We gaan regelmatig schrijven over bepaalde producten die je rechtstreeks aan de fabrikant kan kopen, want goedkoper dat kan niet.

Draadloze Stofzuigers goedkoper dat kan niet
Robotstofzuigers goedkoper dat kan niet.
error

Bedankt om dit bericht te lezen, deel het met je vrienden op facebook. Wil je onze nieuwste blogs ontvangen? Schrijf je nu in via onderstaand E-mail icoon.